Långsovning idag

Oj oj vadå sovmorgon haha! Jag gick upp runt halv nio idag, åt frukost kolla lite på tv men jag kände mig så sjukt trött så jag gick och la mig igen haha! Det händer aldrig att jag sover så mycket men det är skönt också att få sova ut!

Just nu ligger jag i sängen och drar mig men hade nog tänkt ta en PW i det fina vädret sen åka in till stan för att träffa Josse och Jennifer som ska shoppa lite :) Ikväll blir det gröna lund med gänget då 3 doors down spelar, haha har inte hört en enda låt med dem men åker dit för sällskapet :D
Och imorn gifter sig min moster så vid 10 tiden imorn ska jag och Matilda vara på plats eftersom vi är brudtärnor :)

Jag har inte hunnit tagit några spännande bilder nu på morgonen så ni får en bild på min frulle hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0