Last day of school!

Åååh det är sista skoldagen idag och imorn är det avslutning! Dör vad skönt det ska bli med ledighet! Haha men jag kan nästan lova er att ni säkert kommer få höra mitt gnäll här i sommar om att jag är så rastlös osv. Men ska verkligen ta vara på tiden och påminna mig om att jag behöver det!
Något som är ännu bättre... wait for it... Alanya om 11 dagar! Asså när jag tänker på att jag nästa vecka får börja packa och att jag snart sitter på planet med mina bästa vänner på väg ner till värmen, drinkar, underbara bad o soldagar och härliga kvällar känns så surrealistiskt! Känns verkligen som en evighet kvar och jag vill bara ha den här veckan överstökad haha!

Puss och kram på er så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0