Packa!

Efter maten började jag packa lite. Haha insåg ganska snabbt att jag hade mer att packa än vad jag hade trott. Fick en liten chock när jag började plocka fram mina klänningar. Jag hade väl räcknat med ca 4 klänningar men istället är 8 korta klänningar och 2 långa! Och 18 överdelar + 4 toppar samt 8 par shorts! HAHA känns som att jag ska flytta för gott, och då har jag inte fått ner alla överdelar och shorts i väskan ännu eftersom dem kläderna ska tvättas först. Sen har jag ju lite mer praktiska saker att packa också, shampoo osv. Bara jag inte överskrider max vikten på bagaget! Vi får hålla tummarna!
Fast det roliga är ju att jag vet att jag inte kommer använda alla kläder, man får favoriter typ och ändå packar jag med mig mer än nödvändigt. Men jag går på mottot "bättre för mycket än för lite" haha ;)
Min packlista fortsätter lite på baksidan också förresten haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0