Picknick

HejHej!
Idag har jag spenderat eftermiddagen med min familj i Rålis. Vi hade med oss vattenmelon, nektariner, ananas, naturgodis, kaffe osv. Super mysigt i det här underbara vädret, 24 grader! Min storebror som jag träffar allt för sällan var med också med sin flickvän Anna, så hela familjen var samlad.
Vi är kanske inte är den typiska familjen, med mamma, pappa osv men för min del trivs jag med det och skulle aldrig byta ut min familj mot något annat. Vi finns alltid där för varandra och älskar varandra. Vi har mycket kärlek till varandra och det är det viktigaste. Oavsätt om vi bråkar eller tjafsar så vet jag alltid vem jag kan vända mig till när det krisar, vi står alltid bakom varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0