Skräckisar

Hallo :)
Just nu har jag egentligen inte så mycket för mig, lyssnar bara på musik och kikar runt lite. Jag kom hem vid halv fem tiden idag för att fixa middagen. Mamma hade redan förberätt så egentligen hade jag inte behövt åka hem så tidigt men men. 
Jag hade tänkt att gå upp till centrum och handla lite frukostmat, allt är typ slut så :P Men innan ska jag kolla om det finns en rysare att ladda ner. Jag är lite petig när det gäller rysarfilmer eftersom jag tycker om en viss typ av skräckfilmer. Tycker bäst om rysare som är lite mind fucked, en såndan man egentligen borde se två gånger för att verkligen förstå den. Skräckisar som är lite psykiskt konstiga helt enkelt, helst inte massa blod eller spöken osv. Saw går till exempelt helt bort! Helt meningslösa filmer enligt mig och alldeles för blodiga och splattiga för min smak. Aja vi får se vad jag hittar för något haha ;)
 
Ha en bra kväll kära ni :)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0