Sommarlov!

Nu har jag äntligen sommarlov! Men det kommer kännas konstigt att inte gå till skolan, att inte behöva tänka på att gå upp i tid, inte plugga, inga prov osv. SÅ skönt!
 
Efter skolan drog jag in till kungsan med Ali, John och Yanira fast jag kunde inte stanna så länge eftersom Victor slutade 1 och efterso han inte har några nycklar var jag tvungen att åka hem så han kom in. John åkte iaf med mig med t-banan så att jag fick lite sällskap :) Juste på väg till Kungsan stannade vi vid ett utav stånden vid plattan där dem säljer kepsar, solglasögon osv och jag hittade ett par svarta RayBan kopior för 59:- som jag bara var tungen att köpa! Sitter perfekt och kommer användas flitigt i sommar :) (Ja det är brillorna på bilderna)
 
Imorn ska jag iaf på grönan med mamma, syskonen och pappa. Och ja, jag tänker tvinga mig själv upp i Eclipse!
 
Jag och boysen i Kungsan. Haha ja jag är kort ;)
Jag och John :)
Ett glatt gäng :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0