Vi har det bra vi!

Halloj!
Jag har verkligen försökt att lägga upp bilder här på bloggen men det verkar omöjligt så jag är ledsen för det. Men som sagt så har jag instagram där jag lägger upp lite bilder, mybergstedt :)

Idag är det Midsommar och vi har inte gjort något speciellt, bara legat vid poolen och chillat. Det är så sjukt varmt nu alltså att man inte orkar göra någonting! Haha vi alla lider nog lite av värmeslag, i vanliga fall har vi ganska sjuk humor men den har nog aldrig varit så här dålig alltså haha, vi garvar åt typ allt vi gör och säger för att vi hela tiden gör något med dålig humor haha! Hoppas ni förstår vad jag menar, lite iaf hehe :)
Ikväll blir det iaf middag och lite fördrinkar på Tropical sen drar vi ner till hamnen för dans och lite fler drinkar! :D

Hoppas ni också har det bra, KRAM! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0