Sommartid!

HejHej!
Yes äntligen sommartid, det är nu man verkligen vet att vintern inte varar förevigt, som tur är! :)
Idag ska jag jobba hela dagen, börjar elva och slutar kl sju ikväll... kommer bli en lång dag känner jag men det är värt det! Måste ju spara fickpengar till turkietresan som jag ska göra med mina fina, bara 76 dagar kvar nu :D
 
 Förövrigt har jag precis ätit frukost, hehe ni kommer märka att jag inte är så varierande när det gäller min frukost men när jag väl har fastnat för nåt som är så gott kan jag inte byta! Just nu har jag cravings på muslin jag gjorde, så himla god och så enkel att göra, receptet ska jag komma ihåg att lägga ut sen :)
Nej nu ska jag börja göra mig i ordning, ha det bra så länge :) <3
 
Min frukost: Vaniljyoghurt och hemgjord musli, en macka med leverpastej och en med skinka och philadelphia och såklart chai-te :)

Bild på mig och syster från förra sommaren när vi var i Alanya med familjen, jag tänkte lägga upp lite bilder från den resan lite senare :)
Längtar så sjukt mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0