Start!

HejHej!
Ja nu tänkte jag börja blogga, känner mig faktiskt väldigt taggad men vi får se hur det känns och om jag kommer fortsätta (hoppas ju på det hehe).
Jag har funderat en del på hur mitt första inlägg ska vara och inte förns jag klickar in på bloggen för att se hur den ser ut (Josse har hjälp mig med designen, jättefin!) och så ser jag att hon har skrivit väldens finaste inlägg.
Jag har verkligen världens bästa vän, går inte beskriva vad hon betyder för mig!
Tack för att du finns i mitt liv hjärtat, älskar dig! <3
 
Hehe nu blev det ett lite sidospår där men tänkte att jag skulle berätta lite om mig själv i alla fall så här i första inlägget :)
Jag är sjutton år gammal och bor söder om Stockholm tillsammans med min familj. Jag pluggar första året, vård och omsorgsprogramet, på Didaktus - ska egentligen gå andra året men fick gå om ett år för att jag böt program. På fritiden tycker jag om att vara med min familj och vänner plus att jag jobbar deltid på McDonalds.
 
Ja det var lite kort om mig och vill ni veta lite mer är det bara kika in på bloggen då jag kommer skriva lite allmänt om min vardag m.m ;)
 
Glad påsk på er! <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan va kul att du ska börja blogga igen! :) /Johans Anna :P <3

Svar: Ja jag hoppas jag fortsätter faktiskt :) <3
My Bergstedt

2013-03-30 @ 17:25:02
Postat av: Therese

♥Bra hjärtat längtar nog lika mycket som ni gör.Även om inte får åta med.
♥u

2013-03-31 @ 10:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0