Absorb The Strength

Jag tog förresten en PW innan jag gjorde middagen. Var inte så super sugen med tanke på det gråa vädret som var tidigare men gud vad skönt det är att träna när man är fylld med så mycket olika känslor! Ilskan ger än energi att bara raska på samtidigt som känslan av styrka bara fyller än och också fyller på energiförådet, både fysiskt och psykiskt. När jag kom hem hade jag en väldigt lustig känsla i kroppen medan jag stod och diskade till musiken. Som att jag var båda glad och ledsen, visste inte om jag vill skratta eller bara gråta ut! Fast jag upplevde det mer som en positiv känsla på något sätt! Som sagt... lustig känsla hehe ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0