Adrian Lux!

Igår åkte jag som sagt till grönan för att se Adrian Lux. Jag var där med mina närmaste vänner, vänner jag inte träffat på länge och så träffade jag några nya personer också. Alltså jag hade inte förväntat mig så mycket av den här konserten men det var verkligen GALET! Vi var i mitten av allt och det dansades, bildades ringar, hoppades, skrek. Vi svettades och skrattade! En killkompis lät mig sitta på hans axlar några gånger och det var bland det grymmaste jag vart med om, en sån otrolig känsla att se så mycket människor samlade på ett och samma ställe för att dansa till samma musik och artist. Mäktigt! Mina ben skakade när jag kom ner på marken igen! Haha ett bevis på att det var galet igår är att jag har ont över nyckelbenet idag, fick en rejäl smäll där av en arm eller nåt liknande!
Ändå.. det grymmaste jag vart med om på länge!
Tack Adrian för grym musik och ös. Tack mina vänner för att ni var med och gjorde min kväll! 
Hahah jag ser verkligen inte fräsch ut på den här bilden (tagen efter konserten) men jag bjuder på den för att mina tjejer är så fina och för att jag älskar dem!
Tack för att ni finns! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0