Dagens köp!

Topp från Bikbok 99 :- // Midjeshorts Salt 399 :-
 
Jag har ju varit i stan idag med en killkompis, haha första gången jag shoppar med en kille som bara är en kompis. Lite udda känns det nog men det känns samtidigt som att vara med en tjejkompis så det känns skönt, sen är det lite roligt att få höra en killes åsikt av hur plaggen sitter och vad killar tycker är snyggt. Fint väder är det också och ikväll blir det bio. Vi har snackat om Fast and Furiouse filmerna och trots att jag inte sett någon av filmern ska jag nu se 6:an på bio ikväll. Jag har kollat på trailerserna av alla filmer och är förvånad att jag inte sett någon av filmerna tidigare, de verkar ju väldigt bra. Hehe lite efter här borta känner jag men men ;)
 
Juste äntligen hittade jag ett par vita shorts, och midjehöga är de också! Jag drog mig lite för priset till en början (försöker verkligen att inte spendera mer än nödväningt nu innan jag åker till turkiet) men eftersom de sitter snyggt och är precis såna som jag letat efter så slog jag ändå till. Skulle vilja sammanfatta en del av mig själv så här: Kläder+Pengar= My Måste Ha! Haha och så har jag aldrig varit förut, det är sen jag började jobba och tjäna egna pengar som jag börjat bli en liten shopaholic. Men det är ju så kul med nya kläder ju! Haha aja nu får det vara nog snackat för min del, ha det bra!
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0