Fredag!

Halloj!
Igår mådde jag som sagt piss, typ en halvtimma efter att jag bloggade om att jag mådde bättre kräktes jag (inte så trevligt att veta egentligen) och mådde illa till och från under hela kvällen men har inte kräkts igen och nu mår jag bra så det måste ha vart något jag ätit, vet dock inte riktigt vad det kan ha varit?

Aja nu sitter jag iaf i bilen med mami, vi har stor handlat, ätit lunchbuffé och ska nu åka till myrornas i Skärholmen. Vi ska ju flytta så vi ska kika på lite möbler :)
En bild på min fina mamma och enpå mig i bilen, och nej idag orkade jag inte sminka mig ;)

Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är precis lika vacker utan smink som med! Hoppas att du får en fin helg! <3

Svar: Tack så mycket Johanna! :) Du får ha en fin helg också! <3
My Bergstedt

2013-05-24 @ 13:21:35
URL: http://johanna.livskick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0