Gardasil

God morgon!
Idag har jag sovmorgon och börjar inte förens 12:15, jag har ätit frukost och fixat mig. Ska nog snart handla lite med mamma innan lunch och skola :)
Jag ringde vårdcentralen idag (finally) och bokade tid för vaccination, andra gardasilsprutan. Usch tycket verkligen inte om sprutor och jag har faktiskt varit lite osäker på själva vaccinet. Jag har ju hört så mycket men jag försöker lita på sköterskorna om att det är bra att ta den. Sen känns det ju larvigt av mig att inte slutföra vaccinationen när jag ändå börjat. Aja det blir nog bra, fick tid efter skolan så det är bara att parvla sig dit och få andra sprutan överstökad.

Ni får ha en bra dag trots att det regnar, kram!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0