Gettin' closer!

Nu är det bara 30 dagar kvar! Längtar så sjukt mycket alltså!
 
Annars då? Jo det är bra men jag tänker aldrig dricka bambyl KOFFEIN innan jag går och lägger mig igen! Jag har inte sovigt en blund i natt eller så har jag det fast det har känts som att jag varit vaken hela tiden. Jag låg och vred och vände på mig hela natten. Jag är inte ett tugg trött just nu men jag lär ju vara helt slut efter jobbet idag. Jobbar från 16-22 ikväll, det innebär stängning som alltid drar över tiden så kommer hem sent ikväll :(
 
Nu måste jag kila, Josse ringde nyss. Hon har tappat sitt läkörhänge så hon ska få ett av mig så nu ska jag möta upp henne i stan :)
 
Ses, Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0