Honungsmetoden...

God morgon!
Lite sovmorgon blev det iaf, vaknade tjugo i sju men gick inte upp förens tio över åtta eller nåt. Jag håller på att kolla runt efter hudvårdsprodukter. Blir galen på min dåliga hy, speciellt pannan. Den är full med pluppar/finnar och jag tycker det är jättejobbigt. Jag nämnde ju det förra veckan i ett inlägg och skrev ju om honungsmetoden... Nja vet inte riktigt om det funkade. Det blev kanske lite bättre men jag tröttnade på att behöva tänka på att ligga blixt stilla när jag sover, ingen hit för någon tror jag. Dessutom vaknade jag iaf varje morgon med håret klistrat i pannan. Jag har testat lite olika hudvårdsprodukter men det är ingen som verkligen har funkat trots att jag har frågat på apoteket. Testade basiron 10 % och den funka dock jättebra men den tog slut väldigt fort och så fort jag slutade med den ploppa blemmorna upp igen, tror den kostar 159 :- så det känns inte så värt att köpa en litet tub som tar slut så fort. Är det någon som har något bra tips kanske att dela med sig av? Uppskattar alla tips :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0