Ibland behöver man komma bort lite

Hejhej!
Just nu sitter jag på pendeln på väg hem från bästis. Den här helgen har verkligen räddat mig, att få komma hemifrån och samtidigt se det fina jag har, utan mina vänner skulle jag verkligen inte orka.
Idag åkte vi som sagt till Ikea, efter snart 18 år var det första gången jag åt i ikea-restaurangen haha. Vi gick sen in på barnens hus och dem fynda en studsmatta. Efter det åkte vi till Märsta, handlade lite och köpte glass. Provade den en av de nya Magnum glassarna, choklad kan aldrig bli fel så den är alltså väldigt god :)

Haha Ica har ju en egen tidning med recept, det är så typiskt mig att ta en och typ dregla mig i genom hela tidningen. Jag blir så inspirerad av såna tidningar :) Det är rätt lustigt med tanke på allt men jag älskar ju egentligen mat.
Aja nu ska jag iaf kolla om det finns nåt att dregla åt i tidningen ;) Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0