Kyckling á la My

Haha ja jag vet att det kanske låter larvigt men jag är faktiskt stolt över denna lunch! Jag har stekt kycklingen själv. Det är inte det att jag aldrig stekt kyckling förut men jag kan inte minnans att jag någon gång har riktigt lyckats med det förut. Den har alltid blivit torr och smått bränd. Men inte den här gången! Fint gyllene blev den och väldigt saftig och god :) Jag kan ju passa på att tillägga att jag väldigt,väldigt sällan lagar mat och är därför inte så jättebra på det. Det är faktiskt pinsamt att snart fylla 18 och knappt kan laga mat, tur att det aldrig är försent att lära sig iaf :)
Till kycklingen åt jag  iaf keso, fräsch sallad och kallbulgur.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0