Lite lördagsplaner

HejHej!
Min dag har som vanligt börjat med frukost, jag har dock mått lite illa hela morgonen så nu ligger jag i sängen och tänker titta på lite Andra Avenyn. Är ju snart färdig med säsong 2 :) Sen om illamåendet är borta så tänker jag ta en PW i det fina vädret! Det blir en sväng in till stan också och träffa en komips, trevligt trevligt :)
Ja det är nog så min dag kommer se ut så jag får önska er en toppen lördag, hörs sen.
 
Kram!
 
Bjuder på en poolbild från förra sommaren nu när det bara 21 dagar kvar tills jag och mina girls får ligga vid poolen, dricka drinkar, bada, sola, danca och allt där till! Ska bli så skönt att komma bort så ni anar inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0