Övning ger färdighet

Gokväll!
Jag måste först få säga att jag är lite småstolt över middagsbilden... Det är nämligen jag som lagat den (med lite hjälp av mamma och recept). Det är köttbullar med fetaost och basilika serverat med en slags paella och fräsch sallad! Väldigt gott om jag får säga det själv! (Måste bara säga att mamma stod för den största delen av smaksättningen av bullarna) Jag har fått nåt behov att vilja laga/lära mig mat, tycker det är jättekul så med lite övning ska vi nog få fason på mig haha ;)

Efter middagen tog jag en PW och nu är jag här på bloggen :) Mamma ska visa mig en lägenhet (byggnaden) sen som vi förhoppningsvis får flytta till, hoppashoppashoppas verkligen på det!!!


Ni får ha en trevlig kväll kära läsare så hörs vi sen :)
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0