19 Maj

God morgon!
Sovit gott? Det har jag! Jag hade ju två nätter jag bara låg och vred och vände på mig, kändes som att jag aldrig sov fast jag inte var trött alls dagen efter. Det kallas tydligen dvala, man sover fast man känner sig vaken, jag skulle tro att det är en gammal kroppsmekanism om man är stressad eller känner sig orolig. Som att man måste vara på sin vakt.

Haha det var verkligen ett sidospår ;) Idag är inte vädret så jättebra, ännu åtminstone, väldigt molnigt så det blir inge sola idag. Ska mest bara ta det lugnt idag och njuta av att vara ledig. Imorn har jag ett stängningspass på jobbet igen så jag laddar upp motivationen idag.
Nu ska jag ta en dusch, see you!

Kram!

En bild på mig från igår, tänkte bara visa att jag bytt bena. Jag har tidigare haft snebena och nu kände jag mig sugen på att testa det igen. Just nu trivs jag jättebra i det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0