Mini-summering

Hej! Idag blir det verkligen ett sent inlägg, men har haft lite annat att göra och sen tänkte jag att jag lägger upp en mini-summering av dagen istället :)
 
Innan jag åkte till enheten möblerade jag och mamma om mitt rum, det blev mycket bättre nu när jag använder hela rummets yta istället för halva. Efter enheten gick jag till skolan men det var lite i onödan för jag gick efter lunchen. Innan jag åkte hem åkte jag runt i stan med Yanira för att hitta min vattenfasta mascara som jag visste brukar vara på rea (denfanns ingen stanns men så hitta jag den till slut!). Fyndade även solpuder för 10 :- (köpte en till mamma också) och ett paket med ringar. Resten av eftermiddagen tillbringa jag i solen och nu har jag precis ätit kvällens middag... Kebab pizza :) 
 
Puuh! Ja det är helt enkelt vad jag har gjort idag haha. Hoppas att ni haft en trevlig dag i solen och får en skön kväll :)
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0