Mors dag!

Den här kvinnan är den viktigaste personen i mitt liv, utan henne skulle jag aldrig vara hel, aldrig orka leva. Ord kan inte beskriva hur mycket jag uppskattar allt hon har gjort och allt hon gör för mig. Hur stor min kärlek är till henne eller hur tacksam jag är för att hon alltid finns där för mig. Hur dåligt hon än mår så finns hon ändå där och tar emot mig när jag faller. Vi kan skrika, skratta och gråta tillsammans. Med dig kan jag prata om vad som helst, du kanske inte alltid förstår men du finns ändå alltid där och stöttar mig, lyssnar på mig. Du är den enda personen i mitt liv som känner mig inifrån och ut. Du är min allra bästa vän och jag är så glad och tacksam för att just du är min mamma. Du är den starkaste personen jag känner, tillsammans klarar vi allt och äntligen ser vi ljuset som vi så länge väntat på. Som du förtjänar!
 
Jag älskar dig mamma av hela mitt hjärta, hela min själ, av hela min kropp. Nu och för alltid!
Världens bästa kvinna som jag har turen att ha som mamma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0