Nytt

1. Långklänning Bikbok 199 :- // Solglasögon H&M 69:50 :- och bandeau topp Ginatricot 59:90 :-
 
Hej igen!
Efter PW och lunch åkte mamma, Matilda och jag till Farsta för att titta i lite butiker. Blev så glad när jag hittade den här klänningen, jag har verkligen letat som en galning efter en klänning som är snygg och sitter bra så jag blev så glad när den passade på mig. Det var ett sånt plagg jag bara skulle ha så fort jag fick syn på den :) Så jag fick med mig lite nytt hem. Solen sken ju och det var klarblå himmel så jag öppnade upp fönstrerna i köket igen och stekte lite.
Min moster, Carol, följde med oss hem från Farsta och åt middag med oss och så kom Johan och Anna över också. Super trevligt, det är så sällan jag träffar min storebror nu för tiden så det är alltid lika kul att träffa honom. Anna med för den delen ;)
 
Hoppas att ni haft en bra dag och kan sova gott, kram! 
 
Lite bilder från dagen, haha mat och jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0