Oh sunny day!

Starbucks Seattle Latte är min nya favorit, svin god! 
Hallo!
Idag har det varit årets varmaste dag hittills, 21 C, det är inte illa! Jag har därför haft premiär för shorts, gick till och med på PW i shorts och armlös hoodie, hur varmt och skönt som helst ju! Man blir så glad av värme och vackert väder, allt blir så mycket lättare och bättre!
Nu har jag iaf precis ätit efter ca en timme på mina småsyskons skola, de hade öppet hus eller nåt liknande. Pappa och Victor stannde kvar (man skille egentligen stanna till 19) men jag och Matilda kände oss färdiga, dessutom var det rätt tråkigt för oss båda och så var vi hungriga hehe så vi gick hem. Fick också sluta ca 12.10 från skolan idag så den här dagen har helt enkelt varit väldigt bra!
Jag lade ju ut imorse att jag har en frågestund, än så länge har det inte kommit in några frågor. Var inte blyga, fråga vad som helst. Något du undrar om mig, funderar över, vill veta mer om osv. Fråga vad som helst som sagt! :)
 
Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0