Så frustrerande!

Jag blir så trött på människor som snackar skit bakom ens rygg för att sedan vara värsta ängeln mot en! De och människor som påstår att man "leker" snygg/fashion.
Jag och Yanira är ju helt vanliga tjejer och knappast dem enda i världen som klär sig fint eller för det man själv tycker är snyggt och bekvämt!
På bilden ser ni vad jag hade på mig idag och yanira bar en långklänning samt en blåskinnjacka, tydligen var det väldigt fel och vi "lekte" snygga enligt några tjejer i korridoren. Hur leker man ens snygg/fashion? Antingen så är man väl det eller inte. Men jag tar inte åt mig av sådana kommentarer för att det bara visar att det är avundsjuka eller för att det själva har dåligt självförtroende. Jag påstår inte att jag har världens bästa självförtroende men bara för det klankar jag inte ner på andra. Det är sjukt frustrerande att behöva höra sådana kommentarer. Kan man inte bara glädjas åt varandra och inspireras, för ärligt talat blir vi ju inte lyckligare av att klanka ner på andra!

Jackan jag har på mig är förövrigt den nya jag fynda på Myrorna :)


Kommentarer
Postat av: Lanne

Du har blivit en otroligt fin person, och tjejerna i korridoren är givetvis bara avundsjuka.
Däremot skulle jag till liten del kunna hålla dem i jämförelse med den tjej jag en gång kände.
Men låt ingen tynga ner dig, du är den du vill vara.

Svar: Tack Lanne! Såklart är jag inte tjejen du kände för två år sedan. Mycket har hänt och idag är jag en mycket starkare person och jag har äntligen hittat mig själv på vägen. Det hade jag inte då, inte ens i närheten.
My Bergstedt

2013-05-27 @ 19:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0