Smoothie!

Äntligen kan jag göra smooties! Vi har ju inte haft en mixer/matbredare på ett bra tag nu men i söndags så köpte pappa en som jag skrev förut. Till frukost åt jag därför två mackor, kaffe och denna smoothie gjord på en halv banan, tindade mangobita, kiwi och yoghurt. Toppad med kokosflingor och linfrön. Den blev riktigt god men jag tror jag skippar kiwi i fortsättningen. Det är en frukt jag egentligen tycker om men jag inte kan äta för det sticker i hela munnen :/ Hela smoothien stack liksom när jag drack den, haha vad konstigt det låter men jag tror ni fattar ;) Gul kiwi däremot kan jag äta och den är dessutom mycket godare :)
 
Nu ska jag åka till skolan, känns värdelöst eftersom jag bara ska vara där för en timmes lektion men måste man så måste man. Ha en bra dag!
 
Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0