Ta vara på tiden

Asså åååå det är bara en vecka kvar av skolan!! Dööör vad jag längtar efter ledighet! Den här sommaren har jag sagt till mig själv att ta vara på tiden, njuta av ledighet och bara go with the flow utan att tänka så mycket. Jag ska tillbringa mer tid med vänner och bara leva i nuet! För mig kan det bli en svår utmaning eftersom jag känner mig själv. Jag har svårt att inte ha något att göra och blir ganska snabbt trött på all fritid.. Men som sagt så ska jag verkligen försöka tillåta mig den ledigheten för det behöver jag verkligen så jobb-och skoltrött som jag är just nu! Annars kommer jag aldrig orka mig igenom 2:an..

Men först av allt ska jag leva livet i Turkiet med tjejerna, sååå sjuuukt nära nu! 17 dagar till sen säger jag byebye till Sverige i 2 veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0