The walking dead

ÅÅH jag har blivit helt beroende av den amerikanska serien The walking dead. Minns att jag såg reklamen för den när den var ny men det blev aldrig att jag såg den fast den verkade bra. Nu har jag iaf äntligen givit serien en chans och efter säsong 1 blev jag fast. Nu är jag på säsong 2 och börjar bli beroende haha! Hade en natt nyligen då jag till och med drömde om zombies hehe.
 
Serien handlar då om zombies, walkers som de kallas i serien. Hela mänskligheten är näst in till utdöd och är full av walkers. Men så finns då den här lilla guppen av människor som förts samman pga detta och kämpar tillsammans för sin överlevnad. Det är en väldigt kort och ganska tråkig sammanfattning av det jag sett av serien men den är otroligt bra, mycket spänning dock väldigt blodig och äcklig så känsliga tittare varnas!
 
Helt klart värd att se enligt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0