Trött eller magsjuk?

Asså usch! Jag mår sjukt illa just nu alltså. Det började precis innan lunchen sen har det bara ökat. Nu kan jag knappt gå utan att det nästan känns som att jag måste spy, illamåendet går liksom från magen upp till huvudet eller vad jag ska säga. Och som att det inte var jobbigt nog så är jag fast i Globen pga förseningar fast jag egentligen bara skulle behöva krypa ner i sängen! Som tur är så är min mamma så snäll att hon hämtar mig med bilen. My hero!
Vet ju inte varför jag mår så illa, om det är för att jag är trött och bekymrar mig för mycket eller om jag har åkt på nån magsjuka eller liknande? Usch hoppas det går över snart iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0