Solpuder

Jag tänke börja den här veckan med veckans tips, det var ett bra tag sen men jag ska bättra mig, lovar!
Veckans tips är då solpuder! Jag har själv börjat använda det nu efter att jag har solat lite eftersom det känns så dumt att kleta på foundation i ansiktet när det precis fått lite färg. Jag använder pudret längst ner till höger och tror jag fick det från en solotidning eller nåt. Jag bruakr inte tycka att smink från tidningar är speciellt bra men detta solpuder funkar jättebra! Solpudret framhäver solbrännan och det känns så naturligt. Jag använder endast solpuder och rouge på ansiktet nu + ögonbrynspenna och mascara :)
Rekommenderar alltså solpuder nu i vår och sommar! ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0