YEEEES!

Äntligen vänder det! 
Efter enheten idag var jag och mamma och kollade på den där lägenheten jag nämnde för några dagar sedan. Vi fick erbjudande att titta på den imorse när vi satt och väntade på enheten! Vi åkte och tittade på lägenheten som sagt och träffade värden såklart. Vi kommer flytta in 1 Juli! Alltså det här är det bästa som kan hända just nu. Det kommer bli jag och mamma och mina småsyskon som flyttar. Så skönt!
Detta är perfekt, jag kommer vara i alanya halva Juni och när jag kommer hem igen är det dags för att flytta så det känns inte allt för långt bort även om jag mer än gärna skulle vilja flytta in med det samma!
Och nej jag kommer förmodligen inte vara kvar i alanya hela sommaren som jag tidigare pratat om. Jobb finns det så det är inte därför jag väljer att åka hem igen efter semestern. Jag känner att jag behöver vila upp mig den här sommaren och bara ha så roligt jag kan, umgås med mina vänner och njuta av det jag har! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0