Avatar!


Gomorgon kära ni, allt bra? :)
Idag är det fredag och även fast jag inte har nån skola så känns det ändå skönt med helg! Är bara så glad för att veckorna går så fort :)
Jag kollade lite på flygbiljetter igår innan jag gick och la mig, även fast det skulle vara hur awesome som helst att fira nyår och börja det nya året i Alanya så tror jag ändå att jag avvaktar lite. Hittade superbilliga resor i januari och februari så det lutar lite åt det hållet. Det kommer bli tuft att vänta men tanken på att inte ha en resa tillbaka till Sverige gör det så mycket lättare! :)

Min morgon/förmiddag(?) började iaf med frulle och Avatar som vanligt. Haha ja den tecknade versionen! ;D 
Jag har alltid älskat den serien, storebrorsan och jag tittade alltid på det när vi såg att den gick på tv! Plus att jag aldrig har sett hur det slutar, så jag kollar ifrån vart jag minns att jag har sett så är nu inne på sista säsongen hehe ;)
Har ni sett den? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0