Celsius, promenad och katten


Haha jag tror att detta är minst det tredje inlägget jag har med Celsius, men den är så god och det var riktigt länge sen jag drack den! ;)

Iaf det blev en sen natt och en tidig morgon för min del idag igen, så jag käkade frukost och tog en morgonpromenad på ca en timma tror jag, rätt skönt speciellt med tanke på vädret :)

Nåt som är lite mindre roligt är att vår katt började kissa blod igår, han kunde liksom inte hålla sig och vart han än la sig nånstans så kom det blod :/ 
Jag googlade på det alldeles nyss och det rör sig nog om en urinvägsinfektion och det står att såna undersökningar och behandlingar är dyra så vi får se vad som händer, vi vill ju heller inte att han ska lida den lilla gubben :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0