Denna eviga fråga

Anonym:
Hmm.. vad är det då? att du börja följa deniz nu? något måste de ändå vara mellan er eftersom helt plötsligt vill du ha kontakt med honom?
 

Jag får ständigt frågan om jag fortfarande har något ihop med mitt ex Deniz och svarar likadant varje gång. Vi är inte tillsammans längre och vi kommer inte bli det heller.
Att jag mår dåligt har med massa annat och göra, mitt liv kretsar inte kring Deniz. Vi träffades i Alanya när jag var nere sist, vi pratade om allt som hänt men jag ändrade inte mitt beslut. Jag har alltså inte gått tillbaka till honom. Vi skildes åt som vänner och att vi har haft kontak ett par gånger efteråt betyder verkligen inte att vi är tillsammans igen. Det låter på dig som att jag har daglig kontakt med Deniz men så är det inte. 
Jag vet inte vem du är eller hur du ens kan veta att jag har varit tillsammans med Deniz men nu har du fått ett rakt och ärligt svar så du kan sluta fråga nu. Vill inte låta som en bitch nu men denna ständiga fråga börjar bli lite irriterande speciellt när jag har svarat på den ett antal gånger nu.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det deniz demircetin du varit tillsammans med från tropical?

Svar: Ja men hur kan du veta det?
My Bergstedt

2013-11-14 @ 20:27:46
Postat av: Anonym

Eftersom du jobbat på tropical, o nu när någon skrev deniz.. sen så känner jag han..

2013-11-14 @ 20:34:42
Postat av: Anonym

Men skönt för er att ni är vänner:)

Svar: Jaha då förstår jag, ja det är bättre än att vi är ovänner iaf :)
My Bergstedt

2013-11-14 @ 20:40:43
Postat av: Anonym

Ja absolut:) Sen är han inte den lättaste heller;)

Svar: Beror på hur du menar och hur väl du känner honom :)
My Bergstedt

2013-11-14 @ 20:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0