Ett beslut har fattats

 
Som ni vet grubblade jag mycket på att hoppa av skolan tidigare men bestämde mig för att fortsätta. Nu har jag fattat beslutet att hoppa av skolan iaf då jag har fått ett jobberbjudande på en restaurang/bar inne i stan. Min plan är att jobba och spara pengar så att jag kan lämna det här landet. Varför? Jo för att jag känner att jag inte har något som håller mig kvar här och jag vill vara på en plats där jag trivs och mår bra, vilket jag inte göra här. Jag vet inte vart detta beslut leder mig men jag vet att något bättre väntar någon annanstans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tycker din mamma om ditt beslut?

Svar: Hon stöttar mig till 100%, dels för att hon vet att jag inte mår bra i situationen men också för att vi alla har en del andra planer :)
My Bergstedt

2013-11-04 @ 14:29:53
Postat av: Anonym

Va? hur gammal är du? Onödigt att hoppa av när du bara har halva kvar. eller? Du kommer behöva en utbildning. Ge inte upp bara för att det är lite kämpigt. ..

2013-11-05 @ 13:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0