Minne för livet!


Jag har gråtit, känt mig förvirrad. Jag har varit lycklig, skrattat som aldrig förr, dansat, mött nya och gamla vänner och gjort sånt jag aldrig trodde jag skulle göra. Jag har vart med om så galna saker och fått ett minne för livet!
Denna resa var den bästa jag har varit med om och jag vill bara tillbaka njuta av livet, för där är jag levande!
Vi ska dit palmerna bor!

Thanks everyone that did this holiday with me and made it to the best! Love to you all! 

Vill också tacka min familj som betyder allt för mig och alltid finns där för mig. Denna resa har gjort våra band så mycket starkare, älskar er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du tillbaka till turkiet innan sommar?

Svar: Jag skulle vilja men som det ser ut nu kommer jag nog inte åka tillbaka innan sommarn, vi får se :(
My Bergstedt

2013-11-02 @ 00:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0