Första rundan

 

Tog mitt första träningspass sen jag åkte till Alanya nyss. Jag har tänkt göra det tidigare men jag har liksom dragit mig för det hela tiden. 
Jag har varit väldigt slarvig den sen jag kom tillbaka till Sverige, både med träning och mat. Dels pga av jobb men också för att jag har väntar på dygnet, vaknar runt tio och somnar inte förens 1-2 på natten!
Men trots det kalla vädret var det rätt skönt med en PW/joggingrunda, rensar skallen lite också. Däremot kan jag ju erkänna att konditionen är rätt kass vilket såklart beror på att jag röker också.
Jag är heller inte så motiverad till att träna tyvärr, det finns så mycket annat i min skalle just nu men jag ska försöka ha mina träningsdagar så får vi se hur det går, vi håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0