It's friday!


God morgon kära ni!
Det är fredag igen och jag är sååå glad att veckorna går så fort. Jag längtar tills vi kommer in i december och får jul och nyår överstökat för det betyder att det bara är 1 månad och 10 dagar kvar tills vi åker! Längtar!

Igår var jag iaf på gymmet, tog en PW i 12 min för att underhålla mig lite innan corepasset började, kändes skönt att köra det igen. Det är verkligen sån effektiv träning, 30 min eftersom det är ett express pass. Älskar expresspass då det är 30 min effektiv och explosiv träning :) Mam behöver inte träna längre tid vilket passar mig perfekt hehe ;)

Vaknade strax efter åtta idag vilket är tidigt för mig nu för tiden. Jag har sjukt svårt att sova, det tar lång tid att somna och det känns som att jag sover väldigt oroligt om nätterna så känner mig därför aldrig helt utvilad, suck.. Sista bilden är iaf dagens frukost men det tror jag att ni fattar ;)

Aja idag ska jag iaf åka till Täby för att träffa Josse. Väldigt länge sen vi sågs så det ska bli kul :)
Senare mot kvällen är det tänkt att jag ska träffa en annan kompis, mer ny bekantskap så vi får se hur det blir. Trevligt att träffa lite nytt folk iaf :)

Ni får ha en mysig fredag iaf, kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0