Its up to you!

Everything is up to you. If you're not happy do something about it, don't wait for the change because it wont come to you unless you don't act.
 

Lite inspiration så här på förmiddagskvisten, eller ska jag säga morgonkvisten? Haha, iaf Hej på er :)
Allt bra?
Det rullar på här iaf, jag jobbade som sagt igår från 14-22 sen blev det några drinkar efter jobbet med en vän :)
Jag kom väl hem vid halv ett tror jag men somnade nog inte förens strax efter. Idag står det jobb på schemat, börjar kl 15 :) 
Jag måste ta mig till skolan här i vecka också för att skriva ut mig, lite oklart om jag jobbar imorn men om jag inte gör det så tar jag nog en sväng till skolan och fixar allt. Ska bli skönt att få det gjort.
Innan jobbet blir det nog en lite promenix med mami, solen skiner ju idag så man får väl passa på :)
 
Ha en bra måndag kära ni, kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0