Like a rollercoaster


Hello people! Allt bra? :)
Själv har jag träningsvärk i ben och rumpa efter tisdagspasset som bestod av booty och core! Tänkte dra ut på en runda i det lite kyliga vädret snart iaf ;)

Igår började min dag ganska bra förutom att jag vaknade halv sju på morgonen suck... Men verkligheten kom ikapp mig lite grann kan man säga så på eftermiddagen var humöret inte på topp. Som tur var kom Carol lite senare vilket få mig att känna mig lite bättre. Vi snacka om lite allt möjligt och åt lite kvällsfika bestående av te och knäckebrödmackor. 
Tack för att du finns och stödjer upp mig älskade moster <3



Kommentarer
Postat av: Carol

Självfallet ♥ alltid!

Svar: ❤️
My Bergstedt

2013-11-28 @ 18:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0