Lite om mig

Jag tänkte dra några sanningar om mig så ni får lära känna mig liite bättre tänkte jag :)
 
1. Jag är 18 år gammal ;)
 
2. Bor för tillfället i Stockholm men har flyttat runt under min uppväxt så är uppväxt ute i Närtuna, ca 20 min från Arlanda.
 
3. Mina föräldrar är skillda och bor idag med min mamma och småsyskon, jag har tre syskon. En storebror, en lillasyster och en lillebror. På senaste tiden har även min yngsta moster blivit som min syster, med henne kan jag prata om allt :) Min mamma har en turkisk pojkvän i Alanya, inte den unga typen ;)
Det är min lilla familj :)
 
4. Jag har bytt gymnasium 2 gånger, vilket betyder att jag har gått tre olika linjer. Säkerhet/väktare, bageri/konditori och sist vård och omsorg. Och att jag gick om årk 1 för sista bytet.
 
5.Jag har bestämt mig för att hoppa av gymnasiet, gick i tvåan men skulle egentligen gått sista året.
 
6. I Januari för två år sedan fick jag diagnosen anorexia nervosa och vart inskriven på Stockholm center för ätstörningar, mobila teamet i ett års tid. Jag blev utskriven eftet det men sedan inskriven igen men den här gången hos en socialpedagog som jag går till i dagsläget. Har inte diagnosen anorexia länge men ätstörningen jobbar jag fortarande med.
 
7. Idag mår jag betydligt mycket bättre tack vare många faktorer. Dels för SCÄ men också min resa till Alanya förra sommaren då jag fick upp ögonen för nya möjligheter och fann en annan trygghet i mig själv. Även min familj har varit till stor hjälp, utan dem skulle jag aldrig orkat ta mig igenom allt.
 
8. Jag har varit i Alanya 6 gånger, första gången 2006, tre gånger förra året, hela sommaren detta år och en gång till efter det.
 
9. Jag älskar Alanya för att jag har så många minnen därifrån, bra som dåliga och det har fått mig att växa enormot mycket som person, därför är Alanya en sån stor del av mig idag.
 
10. Jag ar precis fått jobb på en bar inne i stan som servitris :)
 
11. Jag har planer på att jobba fram till i slutet av december, spara pengar och om allt går som det ska drar jag ner till Alanya antingen till nyår eller strax efter nyår för att starta ett liv där :)
 
12. Min blogg har mellan 25-35 unika besökare varje dag vilket jag tycker är jätteroligt, tack ska ni ha fina ni :D
 
Ja det var lite snabbt om mig själv, en del bakrundsfakta och en del om mina framtidsplaner :)
Kramar till er!
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0