Motivation!


Imorn har jag tänkt köra igång på riktigt igen med träning och dessutom börja äta bättre igen! Som sagt har jag varit extremt slarvig med träning och mat, har helt tappat mina rutiner vilket jag känner inte är bra. 
Jag känner mig hela tiden trött och seg och konditionen är urkass!
Det här med motivation är inte min starka sida och jag tappar den väldigt lätt men just nu känns det ganska bra och är rätt taggad. Jag har precis bokat ett corepass till imorn och tänkte att jag skulle ta en PW innan passet, antingen på gymmet eller utomhus beroende på vädret! 
Hur gör ni för att hålla motivationen uppe? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet du vilket datum deniz åker till militären

Svar: Jag vet inte varför du frågar massa frågor om Deniz hela tiden men om det nu är så att du känner honom varför frågar du inte honom direkt, ist för att gå via mig?
My Bergstedt

2013-11-17 @ 16:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0