So grateful!

 
Idag började jag kolla igenom lite bilder från förra sommaren i Alanya samt årets bilder, ni har säkert sett dem flesta av dem men det jag vill visa med dessa bilder är hur mycket jag har förändrats på 1 ÅR! 
Jag har utvecklats otroligt mycket som person och jag är enormt stolt och glad för min egen skull. 
Att jag har fått den här möjligheten i livet är jag så otroligt tacksam för och extremt tacksam är jag mot mina föräldrar som har låtit mig göra allt detta. Hur många får egentligen stanna kvar för sina föräldrar i Alanya som 17-åring och jobba, inte många skulle jag tro!
Jag har fått vara med om så mycket på så kort tid. Jag har varit sårad, förvirrad, arg, lycklig och allt man kan tänka sig men ändå är jag så tacksam för allt som jag har gått igenom - i Alanya, här i Sverige och med ätstörningen - för det har gjort mig till den jag är idag och jag skulle inte kunna vara gladare för det.
Och för att inte tala om alla härliga människor jag har träffat, det har varit så otroligt kul och även lärorikt!
 
Som ni säkert ser så är det en otroligt stor skillnad på mig från förra året och detta år. Inte bara till utseendet utan till personligheten, jag var extremt osäker i mig själv förra året och när jag tittar på bilderna från nu ser jag en helt annan person.
Idag är jag mer öppen, social och har en helt annan självsäkerhet!
Jag vill verkligen tacka alla som funnits vid min sida, stöttat och trott på mig! Det gör mig så mycket starkare och när allt det här gick upp för mig idag mådde jag bättre.
Istället för att gråtta ner mig i det som känns jobbigt tar jag till mig av allt det här och uppskattar allt jag har fått upplevt och vad som väntar runt nästa hörn!  
 
Livet är för kort för att slösas bort. Lev det, njut och ha kul!
 

Kommentarer
Postat av: Ida

you go girl!!

Svar: Tack så himla mycket! :)
My Bergstedt

2013-11-19 @ 15:37:44
URL: http://idamariaandersson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0