Som en enda soppa

(Med brist på bilder bjuder jag på en från Arlanda i väntan på vårat försenade plan)

Ja soppa var bara förnamnet! Min hjärna går på högvarv hela tiden och jag känner mig konstant utmattad, speciellt när jag är sysslolös för då är jag avslappnad och blir helt seg.
Min skalle är fylld med så många känslor, frågor, drömmar, hinder och obeslutsamhet! Jag vet inte vart jag ska göra av allt men jag har iaf den turen i livet att när allt känns så här, förvirrat, svårt och hopplöst så har jag två människor som jag kan vända mig till och ventilera. Då känns det oftast bättre men det försvinner ju inte helt såklart.
Det kommer komma en dag då jag inte känner mig vilsen och förvirrad, då kommer allt falla på plats. Det måste jag tro iaf!

Ledsen för ett ganska deppigt inlägg men har inte haft en sånn bra förmiddag :/
Hur står det till med er? <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm.. vad är det då? att du börja följa deniz nu? något måste de ändå vara mellan er eftersom helt plötsligt vill du ha kontakt med honom?

2013-11-14 @ 15:36:10
Postat av: Anonym



Och människan ovanför mig blir jag inte klok på. Herregud, låt henne vara. Det är ju inget mellan dom. Sluta vara så besatt.

2013-11-14 @ 15:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0