Sorry!


Ledsen för halvtaskig update den senaste tiden men med jobb och annat som kommer emellan blir det tyvärr lätt så :(

Bjuder på två bilder från igår iaf :) Försts är gårdagens middag på jobbet, undrar faktiskt om kocken kan läsa mina tankar? Var sugen på pasta men sa inget utan lät honom hitta på något och så blev det en carbonara! :D 
Sen har vi en bild på mig på väg från jobbet, lite små trött men fick sluta tidigare för att det var så lugnt. Hade jag jobbat på Donken hade jag jublat men jag trivs på jobbet så jag skulle lika gärna ha jobbat till 1 utan problem :)

Nu är jag iaf på väg till skolan för att skriva ut mig och lämna tillbaka böcker osv, skönt att få det gjort känner jag :)
Kl 16 blir det jobb igen :)

Hur är det med er, allt bra? :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser att du delar såna kärleks bilder på fb hela tiden & skrev någon bildtext igår på instagram "when you like someone " lalal.. vem gillar du? är de deniz igen?

Svar: Nej det är inte Deniz. Som jag har sagt ett antal gånger nu så har jag kommit över Deniz och vi skildes åt som vänner, eller åtminstone inte som ovänner. Det är alltså inget mellan mig och Deniz.
My Bergstedt

2013-11-13 @ 12:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0