Till er som tycker om att trycka ner människor


Jag tycker att det är ganska underhållande att få kommentarer om det här steget jag har tagit. Inte här på bloggen utan på frågesidan Ask. Ja den där töntiga sidan man underhåller sig med när man har tråkigt.
Iaf så fick jag en kommentar där från en människa som tyckte jag var tragisk som tror att jag kan flytta till Turkiet.

För det första vill jag bara säga att jag inte direkt tar åt mig av såna kommentarer, snarare motsatsen. Jag blir allt mer taggad, för att visa hur fel de har. 
För det andra tycker jag synd om människor som försöker trycka ner andra på det sättet, det visar bara att de själva inte vågar satsa på vad de tror på eller ens vågar ta steget mot sina drömmar. 

Alla människor har rätt till sina åsikter men jag kan inte påstå att detta är nån åsikt, bara ett sett att försöka trycka ner folk. Så till er som ska komma med onödiga och elaka kommentarer, låt bli för har man inget vettigt att säga kan man lika gärna vara tyst och sköta sig själv. 

Sen vill jag tacka alla som stöttar mig, både här och utanför bloggen! Tack så mycket, bamsekramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0