Tröttis


God morgon alla pigga och glad! ;)
Fredag är det idag (skönt) och jag är ledig till söndag så på eftermiddagen drar jag och my family ut till Närtuna för en natt hos morfar och Gunnel, mys!

Idag är jag riktigt trött, inte för att jag jobbade från 16 - 01 utan för att tuben slutade gå när jag slutade så var tvungen att yra runt efter en jäkla nattbuss till hagsätra. Det kändes tillslut helt meningslöst då jag inte visste några tider och bara ville komma hem så det fick bli en taxi. 200 spänn fattigare jo man tackar! Aja sånt händer och nu ska jag käka frulle, ha en fin fredag kära ni! :)

Jo juste bilden haha! Käkar ju middag på jobbet och hur glad blir inte jag när kocken har lagat currygryta åt mig! Vem sa till honom att jag älskar curry?! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0