Alanyafråga

Anonym:
var ska du bo under tiden i turkiet? ska du vara där ensam ?
 
 

Jag ska åka ner till Alanya om elva dagar med min mamma, Carol, Victor och Matilda och vi kommer bo hos mammas kille som bor där nere. När mamma kom nere dit i somras bodde hon där med honom och eftersom jag beslöt mig för att åka hem med henne så bodde vi där tillsammans så det kommer inte vara första gången vi bor hos honom :) Sen kommer der vara folk där nere som jag är bekant med som jag antagligen kommer umgås med också så det ska bli kul :)
 
Kul att se att ni funderar lite om mina resor till Alanya, det är mysig stad och jag rekommenderar alla att iaf åka dit en gång i livet. Det är många som åker ner dit och blir hooked haha ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

men skulle inte du vara där längre än din mamma, kommer du då fortfarande bo kvar hos hennes pojkvän?

2013-10-06 @ 18:15:32
Postat av: Anonym

???

2013-10-07 @ 19:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0