Bästisträff!


Efter provet idag åkte jag in till stan för att möta upp Alex :) Vi hat gått i butiker och jag har fått med mig lite nytt hem! Åt standard maten på Taco Bar också, nacho delux, mums!

Måste bara säga att jag älskar dig Alex! Du är så vacker och när jag är med dig är det så enkelt, vi är så lika på så många sätt samtidigt som vi har våra olikheter och det spelar ingen roll hur lång tid vi är ifrån varandra eller om vi inte pratat på länge, för varje gång vi ses är det som att vi sågs igår! Du är en äkta vän och är så glad att du finns i mitt liv, du får mig att må bra. Tack! <3

Kommentarer
Postat av: Alex

Åh gulle, love you long time! <3

2013-10-08 @ 20:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0